9/17/08

Tour updates …

We're getting ready y'all!

16 comments:

Unknown said...

when / where???

Anonymous said...

you MUST come to finland! I insist!

Anonymous said...

NORWAY.. PLEASE SAY NORWAY

Anonymous said...

Jag väntar fortfarande (i ett försök till ett vara tålmodig) på de svenska speldatumen! Stockholm? Uppsala? SNÄLLA. Jag lovar att sköta er tvätt i månader! VI SYNS i sådant fall!

(NI ÄR FANTASTISKA)

Anonymous said...

Uppsala vore så fruktansvärt härligt, om det är under 18 dvs. Trött på att allt är i sthlm och är 18+.

Anonymous said...

Bonn, the old home?

Anonymous said...

great! We're (you're) getting there... now give us some dates in sweden as well! Can't wait to see you play again... having some drinks and feeling gay! Hey, maybe i'll get a hug again! anyways.. looking forward to it!

Anonymous said...

Encore på medis slussen! Ge oss!

Anonymous said...

Germany only?

Really?

Anonymous said...

isn't erik in the band anymore? =0

Anonymous said...

Jag hoppas (gånger tusen) att ni har en spelning i Uppsalakretsarna! Gärna en där vi under arton också har en chans att få njuta av er enorma talang! Jag kan knappt bärga mig - Ni rockar mina sockor!

Kramkalas

Anonymous said...

under 18 fine, men beröva oss inte möjligheten till öl!

Anonymous said...

under 18 fine, men beröva oss inte möjligheten till öl!

Anonymous said...

What about Aachen?

Anonymous said...

KÖLN! Yes! :D

See you there!

Anonymous said...

Det är verkligen en cool och bra upplysning. Jag är nöjd att ni delade denna nyttig information med oss. Vänligen hålla oss informerade så här. Tack för att dela.